آخرین اخبار
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۵
پلیس امنیت پایتخت اوباش خیابان پیروزی را به خط کرد 
بازدید:۲۳۴۲
صد آنلاین | آن‌ها ابتدا در محله شیوا درگیر می‌شوند و پس از چند روز در خیابان نیروهوایی با یکدیگر درگیر می‌شوند و اقدام به قمه‌کشی و تخریب یک سوپرمارکت و چند خودرو می‌کنند که در جریان آن، دو نفر از شهروندان هم زخمی می‌شوند. 
کد خبر : ۱۱۳۳۲۴

 به گزارش صد آنلاین،  دو گروه از اوباش خیابان پیروزی پایتخت که انتشار فیلم درگیری‌شان باعث وحشت شده‌بود، با تلاش مأموران پلیس امنیت پایتخت بازداشت شدند. 
چند روز قبل فیلمی در فضای مجازی بین شهروندان دست به دست شد. فیلم نزاع خونین تعدادی اوباش را نشان می‌داد که با قمه، میله آهنی، چاقو و قداره به سمت چند نفر که کنار سوپر‌مارکتی ایستاده‌بودند، حمله کردند. افراد شرور همزمان در درگیری با هم چند خودرو و شیشه‌های مغازه‌ای را هم تخریب کردند و علاوه بر رعب و وحشتی که به وجود آورده‌بودند، تعدادی از رهگذران را هم زخمی کردند و از محل گریختند. پس از اعلام خبر درگیری، تیمی از مأموران پلیس برای دستگیری عاملان درگیری وارد عمل شدند و ۹ نفر از آن‌ها را بازداشت کردند. 
 صبح دیروز اوباش دستگیر شده به مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ منتقل شدند و سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره این خبر گفت: گزارش این درگیری هفته گذشته به پلیس امنیت پایتخت اعلام و مشخص شد دو گروه اوباش از محله‌های دولاب و پیروزی پس از کری‌خوانی‌های طولانی، با هم قرار دعوا می‌گذارند. 
آن‌ها ابتدا در محله شیوا درگیر می‌شوند و پس از چند روز در خیابان نیروهوایی با یکدیگر درگیر می‌شوند و اقدام به قمه‌کشی و تخریب یک سوپرمارکت و چند خودرو می‌کنند که در جریان آن، دو نفر از شهروندان هم زخمی می‌شوند. 
بررسی‌ها نشان داد ۹ متهم یک نفر از آن‌ها شرور سطح یک و دو نفر سطح دو هستند و چند نفر هم سابقه سرقت گوشی تلفن همراه و گردنبند‌قاپی دارند. مأموران در بررسی‌ها دریافتند اوباش برای فرار از دست مأموران به اطراف تهران گریخته‌اند و در نهایت مأموران در کمتر از ۹ روز همه آن‌ها را بازداشت کردند.

مهر
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها